Oggy na jarních prázdninách
menu

Ahoj kamarádi,

jak jsem slíbila tak činím, tudíž zdravím všechny mé věrné fanoušky.

V půlce měsíce ledna, přesněji řečeno sedmnáctého, mě vzaly do Divadla Na Jezerce.

Divadlo bylo plné lidí, já však byla velmi vzorná: ve foyer jsem seděla stranou, abych lidem nepřekážela v cestě a v hledišti jsem si zalezla pod sedadlo. Když začalo představení posunula jsem se trochu do uličky a koukala, co se děje na jevišti a sledovala jsem tak pozorně, že mě nevyrušil ani hlasitý smích či potlesk.

Občas zajdeme i na poštu nebo knihovny. Na poště je to vždy stejné, přijdeme, vezmeme si číslo a za těch cca 20 minut, co čekáme si mě skoro nikdo nevšimne. V knihovně je to jiný, tam hned jak vstoupíme do dveří, paní knihovnice mě chválí, jak jsem šikovná a jak jsem zase vyrostla.

V sobotu po pololetních prázdninách jsme jeli do Klánovic. Autobusem do Libně na nádraží a pak vlakem do Běchovic. Po výstupu z vlaku jsme šly po stejné cestě jako minule, akorát z druhé strany. V Klánovicích jsme se ještě trochu prošly po lese. Počasí nám skvěle vyšlo, jelikož začalo sněžit, až když jsme byly pár metrů od nádražní budovy.

Druhý týden v únory nastaly tady u nás jarní prázdniny. My jejich druhou část využily k výletu do Plzně. Ve středu jsme nejdříve jely k Oli k nám do Oseku (tam, kde jsem se narodila) vyzvednout klíče od našeho "hotelového" pokoje. Když už jsme byly v Oseku, chtěly jsme se také jít podívat na zříceninu letohrádku Kamýk. Auto jsme nechaly na parkovišti u pošty, která měly již po zavírací době a pešky se vydaly na kopec s letohrádkem. Nahoře prý bylo skvělé světlo, takže vznikly úžasné fotky.

Když jsme dorazily do bytu, ubytovaly jsme se a já si hned zabrala pohodlný pelíšek, hned vedle pohovky, takže z něj bylo vidět i na televizi i do kuchyně. Chvilku jsme si odpočinuly a pak šly do Olympie, nejdříve se podívat do C&A a pak do trafiky koupit lístky na trolejbus na další den. Také jsme se byly podívat na boty, ale to byla taková nuda, že škoda slov.

Druhý den jsme se vzbudily až někdy okolo osmé, ale místo toho, abychom doopravdy vstaly, proběhla ranní hygiena a jen jsme se přesunuly do obýváku k televizi. Někdy okolo dvanácté nám jel trolejbus č. 13 od Olympie přímo do centra. Vystoupily jsme na zastávce Goethova a šly se podívat na náměstí, kdy byly k vidění kašny a katedrála sv. Bartoloměje, mě však více zajímali holubi. Z náměstí jsme to vzaly kolem Západočeského muzea podívat na nádraží. Poté podél Radbuzy do DEPO2015 na výstavu Jak se točí peníze. Tam se mi velmi líbilo, jelikož tam bylo teplo a mohla jsem hodně odpočívat. A navíc mě opravdu peníze, obchod na burze, úvěry ani falšování peněz nezajímá, i když to bylo hezky zpracované.

Pak jsme to vzaly okolo Velké synagogy zpět na náměstí na trolejbus a rovnou do Olympie koupit si něco k večeři. Když jsme dorazily domů, lehla jsem si na pelíšek a jen odpočívala.

V pátek ráno nás čekalo malé překvapení, venku všude bylo bílo a plno sněhu. Po snídani jsme poklidily byt a jelikož sníh nezmizel, náš plán na výlet do přírody krachnul. Tudíž jsme musely vyhrabat auto, poté jsme jely pouze do Oseku vrátit klíče a rovnou do našeho teplého skutečného domova.

Příští měsíc by snad už mělo začít jaro, tak Vám zase podám hlášení, jak to vypadá.