Dodo v novém roce
menu

Zdravím vás v novém roce přátelé,

oslavy Nového roku jsme zvládli ve zdraví a naprosté pohodě, venku bylo plno světel a hluku, mě to ale vůbec nevadilo, naopak jsem chtěl lítat po venku a užívat si tuhle "diskotéku".

V půlce ledna nás opět čekal slet štěňat v předvychově, tentokrát jsme však nejeli do Třemošné, ale jenom do Plzence. I tak jsme si cestou tam udělali menší výlet. Zastavili jsme v Berouně, kde jsme nechali auto a pak se vydali jak jinak než do kopce. První zastávka byla vyhlídka na Talichovo údolí, kde jsme zkoušeli postavit sněhuláka, ale moc nám to nešlo.

Dále jsme pokračovali zasněženou krajinou do kopce až k rozhledně Děd, která vypadala jako věž z nějaké pohádky. Všem se nám tam velmi líbilo, takže jsem skoro celý výlet poslouchal, že se tam někdy opět budeme muset podívat. Cestou zpět k autu jsme to vzali po modré kolem úžasného vyhledu na Beroun. Sice to vypadalo jako fototapeta v obývací pokoji, ale byl fakt skutečný.

Do Plzence se nám podařilo dorazit přesně na 17., respektive v 17:00 jsme zaparkovali auto u bytu. V restauraci měli Tlapky zamluvený celý salónek v patře a já se tam choval velmi slušně a když si mě pak vzal Pavel ven, aby viděl jak jsem šikovný, vůbec jsem se neotočil a krásně ho poslouchal a celý večer jsem byl hodný. Do pelíšku jsem se dostal až někdy po půlnoci a ráno vyspával do půl osmé.

Po snídani se vyrazilo do Plzně, před klasickým Tescem se nejdříve šlo do zverimexu nakoupit odolné hračky, já dostal modrý kroužek, se kterým teď doma všechny otravuju, takže vyhrožují, že mi ho zahodí. Poté klasicky Tesco: jezdící plošina, nákupní vozík, rohlík na zemi. Na závěr společná fotka.

Koncem měsíce jsme jeli do Letňan na letiště užít si poslední sníh. Jeli jsme autobusem na metro a pak pěšky směrem do Kbel až k Letňanskému lesoparku a od tamtud autobusem zase domů. Měli jsme štěstí, jelikož další den přišlo lehké oteplení a všechen sníh u nás roztál.