Dodo na výletech
menu

Zdravím všechny,

jak už to bývá, po září přišel říjen.

První víkend jsme jeli do Třemošné, ukázat ostatním jak jsem zase vyrostl a jak jsem šikovný. Abychom využili hezkého počasí naplánovali jsme si cestou tam i zpět výlet do přírody.

Cestou tam jsme se zastavili v Plzni a prošli si Sigmondovu naučnou stezku na okraji města. Nejdříve jsme objevili jeskyni, ve které se údajně v minulosti doopravdy žilo, poté bývalou kolomaznou pec. Cestou jsme taky našli hříbky, vypadaly krásně právě.

Odpoledne po výletu jsme se ještě zastavili na návštěvě u známých a pak jeli do Třemošné, kde to už byla klasika - povídání s ostatními a přezkoušení s Renčou a Pavlem. Pavel mě pochválil, prý jsem velký frajer, chtěl po mně, abych mu podal lahvičku od voňavky a já mu ji podal za to skleněný tělo, ostatní prý podávali za plastové víčko. Druhý den se opět jelo do Tesca do Plzně, kde jsem opět vše zvládl skvěle.

Odpoledne po Plzni jsme se ještě zastavili v obci Svatý Jan pod Skalou, kde jsme si udělali výlet po naučné stezce Svatojánský okruh.

Další víkend jsme si znova udělali výlet po D5, tentokrát jen do Starého Plzence k Hance, kde jsme společně s labradořími štěňaty šli na procházku na louku, kde se zkoušelo podávání, přivolání a chůze u nohy, oproti Třemošné naprostá brnkačka, a poté se šlo ještě společně do restaurace, kde jsme nabrali energii, já spánkem, panička a Lenka jídlem. Po restauraci jsme se s ostatními rozloučili a vyrazili ještě na Radyni, od restaurace po žluté turistické značce až k hradu. Na Radyni jsme si trochu odpočinuli, udělali pár fotek a pak se vydali přes vyhlídky zpět do Plzence.

Také jsme opět byli na koncertu Čechomoru, tentokrát dokonce v Rudolfinu. Dopoledne mě však ještě vytáhly na nákupy, páč zrovna byly slevy.

Po obědě jsme jeli autobusem na Palmovku, metrem na Můstek a pak pěšky kolem orloje přes Staromák až k Rudolfinu.. Dorazili jsme však trochu dříve, než bylo s Hankou domluveno. Abychom trochu zabili čas, šli jsme se projít ještě po nábřeží.

Do Rudolfina jsme vstoupili asi tři písničky před koncem odpoledního koncertu, přivítali se s Hankou a ta nám řekla, že budeme prodávat a upřesnila nám, kde co je- Taky nám řekla, že po koncertě moc lidí chodit nebude a před začátkem toho dalšího už bude zpět a měla vcelku pravdu. Těm moc lidem, co nepřišlo jsme prodali několik triček a ponožek, asi pět hrníčků a plno různých přívěsků a jiných drobností. A měla pravdu i v tom, že se vrátí před začátkem večerního, vrátila se přesně tak, že panička s Lenkou dorazili do sálu pár minut před začátkem. Není nad to, když Hanka dodrží své slovo. Já do sálu nešel, užíval jsem si klidu u stánku, kde bylo slyšet tak akorát.

Ke konci koncertu mě generální ředitel Kooperativy Martin Diviš vzal na podiu k Čechomoru, kde mě Franta i Karel pohladili a pak Martin začal mluvit o Kooperativě a Čechomoru a jejich spolupráci s  Tlapkami a zakončil to tím, že když jde dohromady Čechomor a Rudolfinum, určitě se k tomu hodí i pejsci. Po koncertu jsme ještě pomohli Hance na stánku a popovídali s Luckou, která měla od Tlapek Falca.