Pomocné tlapky o. p. s.

Asistenční psi pro tělesně postižené

Dokud můžeme pomáhat, pomáhejme! Nikdy nevíme, kdy pomoc jiných budeme sami potřebovat.
Nacházíte se zde: Home » Naši psi a klienti » Oggy
Hledaný text:

Oggy na jarních prázdninách

Vloženo: 28. 3. 2018

Ahoj kamarádi,

jak jsem slíbila tak činím, tudíž zdravím všechny mé věrné fanoušky.

V půlce měsíce ledna, přesněji řečeno sedmnáctého, mě vzaly do Divadla Na Jezerce.

Divadlo bylo plné lidí, já však byla velmi vzorná: ve foyer jsem seděla stranou, abych lidem nepřekážela v cestě a v hledišti jsem si zalezla pod sedadlo. Když začalo představení posunula jsem se trochu do uličky a koukala, co se děje na jevišti a sledovala jsem tak pozorně, že mě nevyrušil ani hlasitý smích či potlesk.

Občas zajdeme i na poštu nebo knihovny. Na poště je to vždy stejné, přijdeme, vezmeme si číslo a za těch cca 20 minut, co čekáme si mě skoro nikdo nevšimne. V knihovně je to jiný, tam hned jak vstoupíme do dveří, paní knihovnice mě chválí, jak jsem šikovná a jak jsem zase vyrostla.

V sobotu po pololetních prázdninách jsme jeli do Klánovic. Autobusem do Libně na nádraží a pak vlakem do Běchovic. Po výstupu z vlaku jsme šly po stejné cestě jako minule, akorát z druhé strany. V Klánovicích jsme se ještě trochu prošly po lese. Počasí nám skvěle vyšlo, jelikož začalo sněžit, až když jsme byly pár metrů od nádražní budovy.

Druhý týden v únory nastaly tady u nás jarní prázdniny. My jejich druhou část využily k výletu do Plzně. Ve středu jsme nejdříve jely k Oli k nám do Oseku (tam, kde jsem se narodila) vyzvednout klíče od našeho "hotelového" pokoje. Když už jsme byly v Oseku, chtěly jsme se také jít podívat na zříceninu letohrádku Kamýk. Auto jsme nechaly na parkovišti u pošty, která měly již po zavírací době a pešky se vydaly na kopec s letohrádkem. Nahoře prý bylo skvělé světlo, takže vznikly úžasné fotky.

Když jsme dorazily do bytu, ubytovaly jsme se a já si hned zabrala pohodlný pelíšek, hned vedle pohovky, takže z něj bylo vidět i na televizi i do kuchyně. Chvilku jsme si odpočinuly a pak šly do Olympie, nejdříve se podívat do C&A a pak do trafiky koupit lístky na trolejbus na další den. Také jsme se byly podívat na boty, ale to byla taková nuda, že škoda slov.

Druhý den jsme se vzbudily až někdy okolo osmé, ale místo toho, abychom doopravdy vstaly, proběhla ranní hygiena a jen jsme se přesunuly do obýváku k televizi. Někdy okolo dvanácté nám jel trolejbus č. 13 od Olympie přímo do centra. Vystoupily jsme na zastávce Goethova a šly se podívat na náměstí, kdy byly k vidění kašny a katedrála sv. Bartoloměje, mě však více zajímali holubi. Z náměstí jsme to vzaly kolem Západočeského muzea podívat na nádraží. Poté podél Radbuzy do DEPO2015 na výstavu Jak se točí peníze. Tam se mi velmi líbilo, jelikož tam bylo teplo a mohla jsem hodně odpočívat. A navíc mě opravdu peníze, obchod na burze, úvěry ani falšování peněz nezajímá, i když to bylo hezky zpracované.

Pak jsme to vzaly okolo Velké synagogy zpět na náměstí na trolejbus a rovnou do Olympie koupit si něco k večeři. Když jsme dorazily domů, lehla jsem si na pelíšek a jen odpočívala.

V pátek ráno nás čekalo malé překvapení, venku všude bylo bílo a plno sněhu. Po snídani jsme poklidily byt a jelikož sníh nezmizel, náš plán na výlet do přírody krachnul. Tudíž jsme musely vyhrabat auto, poté jsme jely pouze do Oseku vrátit klíče a rovnou do našeho teplého skutečného domova.

Příští měsíc by snad už mělo začít jaro, tak Vám zase podám hlášení, jak to vypadá.

Pac a pusu Oggy.

01-divadlo.jpg 02-klanovice.jpg 03-nakupy.jpg 04-letohradek.jpg 05.jpg 06.jpg 07.jpg 08-u-cedule-letohradku.jpg 09-oggynky-poloprofil.jpg 10-odpočinek-u-televize.jpg 11-na-namesti.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17-u-radbuzy.jpg 18-v-depu.jpg 19-v-muzeum.jpg 20-u-narodni-banky.jpg 21-u-obchodu.jpg 22.jpg 23.jpg 24-synagoga.jpg 25-u-trolejbusu.jpg 26-v-olympii.jpg 27-nakup-bot.jpg 28-odpocinek-po-narocnem-dni.jpg 29-rano-pred-odjezdem.jpg 30-v-oseku-u-posty.jpg

Další články v rubrice

Fotogalerie - Čechomor hraje pro Pomocné tlapky

www.canisterapie.cz

Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Pelíšky a označovací obojky pro naše asistenční psy poskytuje
4dox

Nadace ČEZ

Vas-vos.cz

Naši psi a klienti

Nepřehlédněte

Čechomor hraje pro Pomocné tlapky

Benefiční koncert skupiny Čechomor 25. 4. 2018 od 19:30, Měšťanská beseda v Plzni.
Čechomor v Plzni

Znáte projekt Čtení pomáhá?

Máte tu čest být opět zapojení do krásného projektu,kdy děti a mládež čtením knížek pomohou vyčíst korunky na podporu našeho projektu. Myslíte, že překonáme rekord 11 dní z prvního projektu?
Čtení pomáhá

II. reprezentační ples Pomocných tlapek

Trsněte si s námi 2. 3. 2018 od 20h v KD Šeříková v Plzni

Asistenčního psa si sami nevycvičíte

Nový fil Asistenčního psa si sám nevycvičíš
Nový film Pomocných tlapek na námět Dominika Chlupa - vítězný námět soutěže pomocneklapky.cz

Pomocné tlapky o. p. s.
můžete snadno podpořit formou DMS!

Vyberte si částku 30, 60 nebo 90 Kč, kterou nás chcete podpořit, a odešlete dárcovskou SMS ve tvaru:
DMS POMOCNETLAPKY 30
DMS POMOCNETLAPKY 60
DMS POMOCNETLAPKY 90

na tel. číslo 87777.

Pravidelný měsíční příspěvek (do odvolání) aktivujete zasláním dárcovské SMS ve tvaru:

DMS TRV POMOCNETLAPKY 30
DMS TRV POMOCNETLAPKY 60
DMS TRV POMOCNETLAPKY 90

na tel. číslo 87777.

Více na www.darcovskasms.cz.
Službu DMS zajišťuje Fórum dárců.